منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
آدرس دانشگاه
آموزش
اخبار
اخبار دانشگاه
اسلاید شو
برنامه کلاسی
جستجو
روابط عمومی
رويدادها
فناوری و پزوهش
معرفی رشته ها
منو
وب سايت ها
هدر
همايش ها
هیات علمی
ورود
اخبار
1397/3/7 دوشنبه
نشست سرپرست دانشگاه پیام نور هرمزگان با مدیران ستادى و روسای مراکز

.

نشست سرپرست دانشگاه پیام نور هرمزگان با مدیران ستادى و روسای مراکز واحدها در بندر خمیر
 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور؛ دکتر خیری سرپرست دانشگاه پیام نور استان هرمزگان، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و با اشاره به در پیش رو بودن هفته آزادسازی خرمشهر به این نکته اشاره کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در طول هشت سال دفاع مقدس در برابر کل ابرقدرتهای دنیا ایستادگی کرد و اکنون نیز با توکل به خداوند متعال و بصیرت مقام معظم رهبری و همت و تلاش مسئولین و پشتبانی نیروهای مردمی در مقابل بدعهدی رئیس جمهور آمریکا و حذف برجام مقابله می کند.

وی در ادامه با اشاره به دغدغه دانشگاه در خصوص ایجاد امکانات و زیر ساخت های لازم برای تمامی رشته ها و دیگر از موضوعات مهم که نیازمند نظارت و برنامه ریزی است افزود: حضور مستمر اعضاى هیات علمی و اساتید در مراکز و واحد ها الزامى می باشد تا با برگزاری منظم کلاسها در دروس عملی و نظری و آزمایشگاهی و کارگاهی بتوان کیفیت آموزشی دانشگاه را ارتقا داد.

سرپرست دانشگاه پیام نور هرمزگان خواستار تعامل روسای مراکز واحدها با دستگاه های اجرایی شهرستان شد و تصریح کرد: همواره در خدمت همه ی همکاران هستیم تا با تعامل و همکاری در راستای هم افزایی و حل مشکلات تلاش کنیم و شاهد بالندگی مجموعه دانشگاه پیام نور استان هرمزگان در سطح کشور باشیم.

دکتر فاطمه عامری سیاهوئى معاون دانشگاه پیام نور استان هرمزگان با بیان فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: یکی از برنامه های راهبردی دانشگاه، تحقیق و پژوهش در جهت تحقق این امر دانست و بر خرید ملزومات دانشگاه با تکیه بر کالاهای ایرانی تاکید کرد و قرار دادن میز خدمت در ورودی مرکزا، واحدها را الزامی دانست.

وی در خصوص مدیریت سبز در راستای مدیریت هزینه ها و استفاده بهینه از انرژی هم اشاره کرد.

معاون دانشگاه پیام نور هرمزگان از دیگر خدمات قابل ارائه به دانشجو را، راه اندازی کلینیک مشاوره در مراکز واحدها دانست که به زودی افتتاح خواهد شد.

وى در خصوص تعامل با پارک علم و فناوری استان و استفاده از پتانسیل موجود در این زمینه تاکید کرد و افزود: باید با برگزاری استارت آپ ها در جهت اجرایی کردن ایده های دانشجو قدم برداریم و خواستار فعال نمودن حلقه های علمی، توسط اعضای هیات علمی باشیم و با قرار دادن دانشجویان در این حلقه ها می توان به دانشجویان مبتکر و صاحب فکر و ایده ارزش داد و آنها را مورد حمایت قرار دهیم.

معاون دانشگاه پیام نور هرمزگان با بیان اینکه دانشگاه ها به عنوان یک سازمان برجسته در سطح جامعه که ماموریت رشد و تعالی فردی و تربیت صحیح دانشجویان و نخبگان کشور را به عهده دارد افزود: دانشگاه ها از این قاعده مستثنی نیستند و مجموعه قوانین و ضوابطی در آن جاری است که کلیه دانشگاهیان اعم از مدیران، کارکنان، اساتید و دانشجویان آن را رعایت می کنند.

دکتر احمد زاهری سرپرست دانشگاه پیام نور واحد بندرخمیر ضمن خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه، اقدام غیراخلاقی رییس جمهور آمریکا که عدم پایبندی خود را به معاهدات بین المللی نشان داد محکوم کرد و گفت: اوج فدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را با بصیرت مقام معظم رهبری و تلاش و همت مسئولین حفظ خواهیم کرد و با اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی به خودکفائی کامل خواهیم رسید.

 

در پایان هر یک از مدیران ستادی و روسای مراکز و واحد ها به بیان گزارشی مختصر و بیان مسائل مربوط به مرکز
خود پرداختند و در این خصوص هم اندیشی کردند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر